Wszystkich członków sojuszu TNH proszę o przejście do sojuszu aPiwo :)
Użytkownik
Następujące floty zmierzyły się ze sobą dnia 2008-08-29 06:04:13 .
RUNDA 1
Atakujący speede26
Broń:110,% Osłona:100,% Obrona:100,%
1500 Statek-wojenny
Broniący się hellucinate
Broń:80,% Osłona:90,% Obrona:80,%
3 Duży-transporter
13 Transmiter
100 Niszczyciel
10 Sonda-szpiegowska
20 Recycler
1 Moździerz
5 Lekkie-działo-grawitacyjne
1 Ciężkie-działo-grawitacyjne
30 Działo-jonowe
20 Turboflak
55 Pozytron-Lighter
95 Działo-interwałowe
11 Działo-słoneczne
1 Mała-kopuła-osłonna
1 Duża-kopuła-osłonna
40 Ogniwo-słoneczne
Atakująca flota strzela 406 razy z siłą strzału wynoszącą 407547 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 212600.5 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 1500 razy z siłą strzału wynoszącą 945000 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 407547 punktów szkody.
RUNDA 2
Atakujący speede26
1500 Statek-wojenny
Broniący się hellucinate
62 Niszczyciel
9 Działo-słoneczne
1 Mała-kopuła-osłonna
1 Duża-kopuła-osłonna
Atakująca flota strzela 73 razy z siłą strzału wynoszącą 110520 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 126920 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 1500 razy z siłą strzału wynoszącą 945000 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 110520 punktów szkody.
RUNDA 3
Atakujący speede26
1500 Statek-wojenny
Broniący się hellucinate
1 Duża-kopuła-osłonna
Atakująca flota strzela 1 razy z siłą strzału wynoszącą 0 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 57000 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 1500 razy z siłą strzału wynoszącą 945000 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 0 punktów szkody.
RUNDA 4
Atakujący speede26
1500 Statek-wojenny
Broniący się hellucinate
ZNISZCZONY
Atakujący wygrał bitwę!
Przejmuje 294301 żelaza, 47787 metalu, 139266 kryptonitu, 245895 spice
Atakujący stracił łącznie 0 jednostek.
Broniący się stracił łącznie 13673000 jednostek.
Na tych współrzędnych leży 2.765.000 metal i 2.383.600 kryptonit.
Szansa powstania astreoidy wynosi 12%
No i poszło się jeb** moje 100 niszczycieli... Nie wiem po co budować obronę skoro i tak nic ona nie daje. Wleciał koleś razem z 1500 SW i rozpier... wszystko. Grać się odechciewa przez tak głupi system walki, atakujący nie stracił nic. I po kiego grzyba budować cokolwiek jak wleci ci taki "pro" który ma 6 razy tyle punktów i rozwali wszystko...
Ostatnio edytowany przez Hellucinate (2008-08-30 07:55:42)
Offline
Nowy użytkownik
ten sam gościu mnie rozjebał dziś w nocy
Następujące floty zmierzyły się ze sobie dnia 2008-08-29 02:15:23 :
RUNDA - 1 -
Atakujący speede26 [06:205:06]
Broń :110% Osłona :100% Obrona :100%
Typ Transmiter Statek wojenny
Ilość 10 500
Strzał 273 630
Osłony 140 600
Obrona 100000 120000
Broniący się arturro123456 [06:204:14]
Broń :90% Osłona :80% Obrona :80%
Typ Turboflak Pozytron Lighter Duża kopuła osłonna Transmiter Phoenix Sonda szpiegowska Recycler Statek wojenny
Ilość 7 41 1 11 1 11 7 188
Strzał 418 1330 0 247 608 0 15.2 570
Osłony 144 360 54000 126 324 10.8 54 540
Obrona 21600 72000 72000 90000 90000 5400 30600 108000
Atakująca flota strzela 510 razy z siłą strzału wynoszącą 317730 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 173494.8 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 267 razy z siłą strzału wynoszącą 168047.4 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 168047.4 punktów szkody.
RUNDA - 2 -
Atakujący speede26
Typ Transmiter Statek wojenny
Ilość 9 495
Strzał 273 630
Osłony 140 600
Obrona 100000 120000
Broniący się arturro123456
Typ Pozytron Lighter Duża kopuła osłonna Transmiter Phoenix Statek wojenny
Ilość 18 1 6 1 127
Strzał 1330 0 247 608 570
Osłony 360 54000 126 324 540
Obrona 72000 72000 90000 90000 108000
Atakująca flota strzela 504 razy z siłą strzału wynoszącą 314307 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 130140 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 153 razy z siłą strzału wynoszącą 98420 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 98420 punktów szkody.
RUNDA - 3 -
Atakujący speede26
Typ Transmiter Statek wojenny
Ilość 9 495
Strzał 273 630
Osłony 140 600
Obrona 100000 120000
Broniący się arturro123456
Typ Duża kopuła osłonna Statek wojenny
Ilość 1 37
Strzał 0 570
Osłony 54000 540
Obrona 72000 108000
Atakująca flota strzela 504 razy z siłą strzału wynoszącą 314307 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 73980 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 38 razy z siłą strzału wynoszącą 21090 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 21090 punktów szkody.
RUNDA - 4 -
Atakujący speede26
Typ Transmiter Statek wojenny
Ilość 9 495
Strzał 273 630
Osłony 140 600
Obrona 100000 120000
Broniący się arturro123456
Typ Duża kopuła osłonna
Ilość 1
Strzał 0
Osłony 54000
Obrona 72000
Atakująca flota strzela 504 razy z siłą strzału wynoszącą 314307 + X punktów szkody.
Broniąca się flota absorbuje z tego 54000 punkty szkody.
Broniąca się flota strzela 1 razy z siłą strzału wynoszącą 0 + punktów szkody.
Atakująca flota absorbuje z tego 0 punktów szkody.
RUNDA - 5 -
Atakujący speede26
Typ Transmiter Statek wojenny
Ilość 9 495
Strzał 273 630
Osłony 140 600
Obrona 100000 120000
Broniący się arturro123456
ZNISZCZONO
Atakujący wygrał bitwę!
Przejmuje 1.050.820 żelaza, 150.116 metalu, 493.241 kryptonitu, 1.050.820 spice
Atakujący stracił łącznie 350.000 jednostek.
Broniący się stracił łącznie 12.656.000 jednostek.
Na tych współrzędnych leży 2.896.000 metal i 2.176.000 kryptonit.
Szansa powstania astreoidy wynosi 2%
Ostatnio edytowany przez arturro123456 (2008-08-29 07:49:29)
Offline
A Ty umiesz zrobić fs'a? No bo ja Ci się nie dziwie, że zostałeś zezłomowany. Myślisz, że jak utrzymałem swoją flotę do tef pory ?
Jak nie zrobisz fleet save'a to nigdy nie będziesz miał dużej floty. To tylko takie moje porady
Co do niesprawiedliwości to się zgadzam, bo mnie mogą atakować osoby co mają do 500k punktów (!) . One mogą mieć flotę większą niż ja łącznie punktów
Co do tego kolesia, to postaram się go zaatakować
Potrzebujesz pomocy ?
Offline
Użytkownik
Potrafię zrobić FS om mnie zaatakował o 6 rano w momencie gdy ja jeszcze spałem. 30 min później byłem w grze i było po mnie. Sorry ale nie wstaję co do minuty z FS....
Offline
FS - czyli inaczej fleet save - jest to wysłanie całej floty z wszystkimi surowcami gdzieś w kosmos, co powoduje, że osoby posiadające flotę nie mają problemów ze snem Dzięki korzystaniu z fs mam prawie 40k we flocie i nikt mi jej nie zniszczył.
Co do wstawania, to jest kalkulator bezpiecznego lotu : http://www.si-master.com/pl/savecalc Wystarczy tylko użyć go i już się śpi ile się chce
Osobom co mają większą flotę, też nie radzę jej zostawiać na planecie, bo są osoby które polują na samą (!) flotę i nie zalerzy im na surowcach tylko na posprzątaniu pola ze zniszczeniami
BUNKROM MÓWIMY NIE
Offline
Moderator
Panowie ja osobiście pilnuję floty powracającej z bl. fakt że nie raz mi się zdarzyło że troszke puzniej wchodzę na kompa a tu już leci do mnie jakiś typek. Można powiedzieć że mam farta ale nie stety tak jest w tej grze i każdy inny ma ten sam problem co my bo nie łatwo też trafić na flotę bez opieki czyli działa to w obie strony
Offline
Nowy użytkownik
flota wrociła z ataku a ja wstawałem tego dnia o 3 rano...raczej nikt mnie nie rozwali,wiem że nie wszyscy spią...i tu prosze niespodzianka,
Offline
Użytkownik
Widocznie są kolesie którzy grają cały czas, nie prowadząc normalnego życia
Offline